יום רביעי, 26 במרץ 2008

ירידה קלה בהפצת שמועת הלינוקס

או קי.


אז הפעם בניגוד לפוסט הקודם שלי על לינוקס "עוד מסמר בארון הקבורה של מיקרוסופט"


אני אציין כתבה שדי גרמה להתאכזב






מסתבר שחברת אסוס, לא חושבת שלינוקס מספיק אטרקטיבי, ומציעה את מחשבי EEE הידועים שלה, כאשר רובם יהיו מותקנים xp.


צריך לזכור, שהחברה ייעדה מלכתחילה את המחשבים האלה רק להפצות לינוקס בעיקר, בגלל כוח העיבוד הנמוך שלה.


אז מסתבר שמיקרוסופט העיפו מלא תכונות של XP כדאי להתאים אותה לחומרה הנמוכה של הלפטופ הזה.




אני רק רוצה לציין, בתור דוגמא, למה המעבר הזה לא הכי כדאי. בהשוואה שעשו באחד בלוגים שאני לא זוכר כרגע, מדדו את הזמן שלוקח לEEE לעלות עם ווינדוס לעומת לינוקס ומצאו, שלקח לXP - לעלות 37 שניות לעומת לינוקס 20 שניות.




אני מניח שגם בשאר התכונות תהיה איטיות מורגשת של XP.


אז למען התחרות אני לא אגיד שזה לא טוב שיש XP על המחשב הזה ושזה מיותר, אבל לפחות לא נשכח מה התוצאות של התקנת המוצר הזה XP על מחשב כזה שמלכתחילה מיועד לדרישות חומרה נמוכות.

תגובה 1:

תל אביבי פאסיבי אמר/ה...

כתבה יפה.

סתם. כתבה מעניינית, אבל ניכר בה חוסר המקצועיות של הכותב - יש להוסיף קישורים לכתבות מהם שאבת את המידע.

חוץ מזה אני אוהב אותך היה פיצוץ אתמול בלילה.