יום שלישי, 18 במרץ 2008

מסע אופניים קטן מחולון עד בנייני האופרה בת"א

ביום שישי יצאתי לשחק פוטבג בטיילת ת"א
אני ממש לא אוהב להגיע לשם עם אוטו, בייחוד בימי שישי. בד"כ יש פקק גדול שמתחיל בכניסה לרחוב הירקון, ואז למצוא חנייה היא גם עסק לא פשוט.

הפעם רציתי להמנע מזה, והחלטתי לקחת את האופניים.
אני אמנם חוב"ת (גבול חולון בת-ים) אז אפשר להגיד שהמיקום הגיאוגרפי הוא באמת לא כזה כי זה הקצה של חולון.
בכל מקרה הנסיעה הייתה ממש טובה, כלומר, קצרה. לקח לי 35 דקות להגיע עד לבנייני האופרה.
כמובן שתוואי הדרך היה מצויין, כמעט ואין עצירות, ואני לא נוסע בין אנשים.
רוב הדרך היא רצופה וממש מרגישים בהבדל לעומת לנסוע בתוך עיר.

הרעיון שלי בפוסט הזה, היה רק להדגיש את היעילות שבנסיעה על אופניים, וגם עבור מרחקים שנראים כביכול רחוקים, זה ממש לא נורא.
המסקנה היא בהחלט לפתח שבילי אופניים כמה שיותר..

2 תגובות:

עידנאוחיון אמר/ה...

הבן אדם שיחק אותה!
תרם את חלקו לאיכות הסביבה, שמר על כושר ונהנה מחוויה עם חיבור לטבע.
סחטיקה.

asi אמר/ה...

דן תודה..

אכן החוויה של הנסיעה על האופניים עשתה לי טוב.
מצד שני, צריך להתייחס למזג האוויר הנעים ששרר אז.

מעניין איך תהיה החוויה עם גל החום של היום.
נו טוב, נצטרך לפדל ולנסות.