יום שלישי, 24 במרץ 2009

רשמים חיוביים ביותר ממפגש upa israel מרץ 2009

שבוע שעבר הייתי באחד המפגשים של upa israel הכי טובים ever (מתוך כ-5 פעמים שהייתי בסך הכל).
שני גורמים עיקריים תרמו לחוויה הטובה של הערב:א: הנושאים שאותם הציגו
- מחקר של חווית משתמש מרחוק
- פאנל של שמישות בנוגע לכל מיני סרטונים העוסקים בחווית המשתמש ובמחקר.

הסיבה השניה הינה המרצים:
תומר שרון- אחד ה"חזקים" בתחום של מחקר חווית משתמש עובד היום בגוגל כחוקר של חווית משתמש בתחום הפרסום.
תומר העביר הרצאה מרתקת!! לא רק בזכות התוכן שלה, אלא , לראות עיני, באופן הצגתה. תומר כמעט ולא השתמש בטקסטים על השקופיות אלא הציג אך ורק תמונות כאשר כל תמונה הייתה איזושהי אסוציאציה למה שהוא רצה לומר.
למשל תמונה של ג'ירפה הייתה אסוציאציה למיל high בה הוא עשה שימוש בהקשר של הנושא שהעביר באותו רגע.
אמיר דותן- בעל אחד הבלוגים הכי מרתקים שיש בנוגע לאינטראקציית אדם-מחשב. אפשר פשוט לחסוך במילים לגבי בפוסט זה ולקרוא את הבלוג שלו.

גם כמות האנשים הייתה הרבה ביותר שראיתי לפי דעתי. לסיכום, אני מקווה שיהיו עוד הרבה ערבים כאלה אשר תרמו לי גם בפן האישי וגם בראייה עתידית של התחום.



2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

שמחתי לפגוש אותך במפגש אסף אחרי כמה חודשים של שיח בתגובות לפוסטים בבלוג :) היה ערב מהנה ומעניין וכמות האנשים היתה מרשימה. התחושה שלי באירועים כאלה היא שהם מסתיימים מהר מידי בלי שיוצא לדבר כמעט או בכלל עם כל מיני אנשים. אני ניהנתי במיוחד מכמות ותוכן התגובות של אנשים בקהל בזמן הפאנל וחושב שזה היה פלוס גדול. מקווה מאוד שיצא לי להגיע לאירועי UPA בעתיד בישראל.

Tomer Sharon אמר/ה...

כיף לקרוא, תודה!
תומר שרון