יום שבת, 31 בינואר 2009

מיקרוסופט עושים את זה שוב- לרעה

כרגיל החברה מרדמונד מעצבננים אותי והפעם זה אופיס 2007, פאואר פוינט.
אתחיל ואומר שרכשתי לאחרונה לפטופ קטנצ'יק netbooks, של acer aspire one,. הוא מדליק לחלוטין ואכתוב עליו פוסט בקרוב.

אחד הבעיות/יתרונות של הנטבוק הזה הוא המסך בגודל 8.9 אינצ', שנחשבים יחסית קטנים.
אני אישית מסתדר עם הגדול, למרות שזה דורש הרבה scroll.
הבעיה בפאואר פוינט, היא, שכאשר גודל השקופית גדולה מאוד ואני רוצה לנוע בתוך השקופית ולא בין השקופיות, הדבר לא אפשרי. כן, ממש לא אפשרי !!!, זה נשמע הזוי אבל לא הצלחתי למצוא דרך לנוע בתוך שקופית, אלא רק בין שקופיות.
הרי יש את לוח החצים, למעלה, למטה, ימינה, שמאלה. ויש את Pg Dn ואת Pg Up, מסתבר, כל הכפתורים האלה- 6 במספר עושים בדיוק את אותו דבר. כולם זזים בין השקופיות ואף אחד מהם לא זז בתוך השקופית עצמה.

זה מתסכל!! ממש חלמאות לדעתי, נכון שיש לי מחשב ממש קטן, בגלל זה אני צריך לסבול???

אין תגובות: